אמישראגז חשמל - זה אותו חשמל רק זול יותר!
רפורמת החשמל מגיעה אליכם הביתה! מהיום באפשרותכם לבחור באמישראגז כספק החשמל שלכם, על גבי התשתית הקיימת, וליהנות מאותו החשמל בפחות כסף, עם 7%* הנחה קבועה בכל שעות היממה - מדובר בחיסכון של עד מאות שקלים כל שנה.
מתחילים לחסוך בכמה צעדים פשוטים!
אמישראגז, חברת האנרגיה הותיקה, האמינה והמובילה בישראל, מזמינה אתכם לנייד את חשבון החשמל בצורה קלה ופשוטה, וליהנות מאספקת חשמל רציפה וממוקדי השירות של חברת החשמל בהנחה קבועה של 7%* בכל שעות היממה - חיסכון של עד מאות שקלים בכל שנה.
אשמח להצטרףדברו איתנו
שאלות נפוצות
-
כמה עולה שירות החשמל של אמישראגז?
באמישראגז נהנים מהנחה קבועה של 6.5% על החשמל הנצרך בכל שעות היממה. בלי אותיות קטנות, ללא התחייבות וללא התניות של שעות צריכה. בחשבונית אנחנו מציינים בדיוק כמה כסף חסכת בכל חודש לעומת המחיר של חברת החשמל.
-
האם יש שינוי בייצור או הולכת החשמל?
לא. מדובר באותו חשמל בדיוק. לאחר המעבר לאמישראגז, ממשיכים לקבל את אותו החשמל האמין והיציב של חברת חשמל. בניגוד לחברת החשמל, אמישראגז מקבלת עבורך את החשמל במחיר מופחת ומעבירה לך את כל ההנחה!
-
מה אני עושה אם יש תקלה או הפסקת חשמל?
גם לאחר המעבר לאמישראגז, המענה לתקלות ניתן ע”י מוקד 103 של חברת החשמל, שמחויבת לפי המדינה לטפל בלקוחות של כל החברות המשווקות חשמל. כך שגם בתקלות הכל נשאר כמו שרגילים היום.
-
איך אדע אם יש לי אפשרות לעבור לשרות החשמל של אמישראגז?
זה קל! אם ברשותך מונה חכם של חברת חשמל, המעבר פשוט וקל – נא להשאיר פרטים וננייד אותך בכדי להתחיל לחסוך בהקדם. במידה ולא, זה הזמן להזמין מונה חכם.
-
איך אדע אם יש לי מונה חשמל חכם?
ניתן לבדוק אם מותקן מונה חשמל חכם באחת מהדרכים הבאות:
- להיכנס לאתר חברת החשמל כפתור: בדיקת מונה חכם
- להתקשר 103 לחברת חשמל ולשאול כפתור: חיוג ל- 103
- לשלוח לנו צילום של חשבון החשמל ואנחנו נבדוק עבורכם (יש לשלוח את 2 העמודים הראשונים של החשבון) כפתור: שליחת צילום
-
אם אין לי מונה חשמל חכם, איך מזמינים אחד?
ניתן להזמין מונה מחברת החשמל באחת מהדרכים הבאות:
- בוואטסאפ 055-7000103
- באפליקציה של חברת החשמל
- במוקד 103 של חברת חשמל
-
אך מזמינים מונה חשמל בווטסאפ
שלבי ביצוע הזמנת מונה חכם – בהודעת וואטסאפ:
- פנייה באתר לשרות בוואטסאפ
- שליחת הודעה של “שלום”
- בחירת שרות – “תמיכה באתר האינטרנט” / “פניות הציבור”
- הזדהות: שם מלא, ת.ז. , כתובת, מס חוזה או מונה
- פרוט הבקשה: ברצוני להזמין מונה חכם
- לאשר את החיוב – “אני מאשר”
כפתור: שליחת הודעת וואטסאפ
-
אך מזמינים מונה חשמל באפליקצייה של חברת החשמל
שלבי ביצוע הזמנת מונה חכם – בהודעת באפליקציה:
- פנייה באמצעות האפליקציה לשיחה חוזרת מנציג
- נציג יחזור אליך טלפונית להזמנת מונה חכם
-
אך מזמינים מונה חשמל במוקד 103 של חברת החשמל
שלבי ביצוע הזמנת מונה חכם – בשיחת טלפון ל- 103:
- שיחה ל 103
- לעברית הקש – 1
- לנושאים אחרים הקש – 1
- לאישור הכתובת הקש – 1 – / לשינוי כתובת הקש – 2
- הזדהות באמצעות מספר חשבון חוזה (מופיע בראש החשבונית) – הקש מספר חוזה, ולאחר מכן #.
- לאישור הקש – 1 (לשינוי 2)
- הקש 5 – ” מידע על אנרגיות מתחדשות PV ומעבר בין ספקים ומונים חכמים”
- הקש 2 – למידע על מעבר בין ספקים ומונים חכמים”
- המתנה לנציג שרות להזמנת מונה חכם.
כפתור: חיוג למוקד 103